بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

توری مازرونی

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ق.ظ


هیمِه کِمبه کِله ره گرم هاکِنِم

چو هایته دَسّ و لینگ ره نَرم هاکِنِم 

پِلا بَپِجِم و چایی دَم هادِم

شه ره تا دَرِمبه سرگرم هاکِنِم

شعر : نعمت الله احسانی بنافتی


 برگردان فارسی / دوستعلی علی خانی

هیزم جمع کنم تا اجاق را روشن و گرم کنم

تا دست و ‌پایم را که بخاطر سرما مانند چوب شدند نرم کنم

روی اجاق برنج بپزم و چایی دم کنم 

تا زمانی که حیات دارم خودم را به نوعی سرگرم کنم 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
دوستعلی علیخانی

بنافتی

نعمت الله احسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">