بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پهنه کلا به سید ابوصالح

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

پس از هفته ای مملو از تلاطم و هیجانات خسته کننده ی زندگی شهری تصمیم گرفتیم روز جمعه 18/7/93 به اتفاق اعضای گروه کوهنوردی اورشمک بنافت به دل طبیعت بزنیم. پس از بررسی های لازم تصمیم گرفتیم مسیر جنگلی بین روستای پهنه کلا ساری و روستای سید ابوصالح قائم شهر را پیمایش کنیم.

حوالی ساعت 9:30 صبح از روستای پهنه کلا حرکت خودمان را زیر ابرهای تیره ی پاییزی آغاز کردیم، هوا خنک و دلپذیر بود و انسان را هر چه بیشتر به ادامه ی راه ترغیب می کرد.

مسیر پیاده روی از روی تپه ای می گذشت که دو طرف آن پوشیده از بوته های تمشک وانواع درختان جنگلی کهنسال و سر به آسمان ساییده از جمله افرا، انجیلی ، راش ، ازگیل و... بود.

حقیقتا پیاده روی در آغوش درختان و هوای ابری پاییزی خاطره ای به یاد ماندنی برای اعضای گروه رقم زد. پس از طی دو ساعت ونیم پیاده روی به روستای پرچینک رسیدیم و ناهار را در زیر درخت اناری تنومند خوردیم. سپس مسیر را به سمت روستای سید ابوصالح در پیش گرفتیم و پس از نیم ساعت به آستانه امامزاده سید ابوصالح که از قدمت چند صد ساله برخوردار است رسیدیم. پس از استراحتی کوتاه و گشت و گذار در اطراف امامزاده و روستای سید ابوصالح (مله) با اتومبیل کرایه ای خودمان را به ساری رساندیم.

بقیه عکس ها ادامه مطلب


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">