بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گالشی

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ب.ظ

کلیک کن، واضح ببین. 

گالشی هاکردمه کوه و مازرون 

دارِه سَر وَلگ و واش گیتمِه زمستون

سِن هفتاد، قِد بورده، قَد بَیِّه کَمون

گو ره راه هادِم مِن سمت قَورستون

علیخانی/ آبان ۱۳۹۵ شمسی

ترجمه فارسی

در کوه و دشت های مازندران دامداری کردم 

در فصل زمستان بالای درخت می رفتم و برای دام برگ و واش تهیه می کردم

به سن هفتاد سالگی رسیدم، نیرو و قدرت ندارم، اندامم مثل کمان خمیده شد

بخاطر همین دام هایم را باید همانند خودم در قبرستان دفن کنم 



با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرامی بنافت بپیوندید

benaft11@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
دوستعلی علیخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">