بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

موقعیت مکانی گرگین آباد/شیرین رود

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

از طریق آمارگیر وبلاگم متوجه شدم که این روزها بیشترین بازدید از پست های رودخانه شیرین رود  و چشمه گرگین آباد بوده است. جهت دسترسی راحت تر گردشگران به این دو مکان گردشگرپذیر بخش دودانگه شهرستان ساری تصمیم گرفتم موقعیت مکانی این دو مکان را بر روی نقشه بخش دودانگه ترسیم کنم تا کمکی به علاقمندان طبیعت کرده باشم. 

دوست عزیز؛ طبیعت متعلق به همه ی ماست، بهتر است در حفظ و نگهداری آن احساس مسئولیت کنیم و آن را سالم به آیندگان تحویل دهیم. 

چند وقت پیش سفری به سمنان داشتم در مسیر سفرمان از درخت و جنگل خبری نبود و هر چه تلاش کردیم نتوانستیم جایی مناسب برای نشستن و صرف غذا پیدا کنیم. در نهایت تک درختی نسبتا بزرگ یافتیم که سایه‌اش گروه ۷ نفره ما را پوشش می‌داد اما با این حال کافی بود چند سانتی متری از سایه آنطرف‌تر بنشینیم، به معنی واقعی کلمه می‌سوختیم!!

 حال ما در مازندران با وجود اینکه به منابع بزرگ جنگل و درختان دسترسی داریم اما متاسفانه قدر آنها را نمی‌دانیم و اغلب با آنها نامهربان هستیم‌‌‌، امان از روزی که طبیعت با ما نامهربان شود... پس بیاییم قدر این طبیعت را بدانیم و با آن مهربان باشیم، مطمئنا سود این کار به خود ما خواهد رسید.

جهت نمایش تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرامی بنافت بپیوندید

benaft11@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">