بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مارون آسمونی

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ب.ظ

تقدیم به اونایی که وِشونِ جانِ مار آسمونی بَیّه


نِنا پَر بَزو بَیّه آسِمونی

همه جا وه مِسته بِشته نِشونی

ته گِلِ رو هَمِش اِنه مه نَظر 

چه مِره دست بَیتی بوهِردی سَفر


برگردان فارسی 

مادرم پرواز کرد و به آسمان رفت 

همه جا نشانه‌ای از خودش برایم بجا گذاشت 

همیشه به یادصورت گل و نازنینت هستم

چرا از من جدا شدی و به سفر ابدی رفتی


شعر: دوستعلی علیخانی / اسفند نود و شش

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻


مه دِل نِنای روسته تنگ بَهیته

وِنه کَشه‌ی خوسته تنگ بَهیته

خَله سخته زنده جِدایی دَیِّن

وِنه حوسنیِ شوسته تنگ بَهیته


برگردان فارسی

دلم برای صورت نازنین مادرم تنگ شده است

دلم برای خوابیدن در بغل مادرم تنگ شده است

خیلی سخت است زنده باشی امّا جدا زندگی کنی

دلم برای قصه‌ی شبانه‌ی مادرم تنگ شده است


شعر: دوستعلی علیخانی 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
دوستعلی علیخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">