بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

صواحی خو

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ


تقدیم به مادران روستایی که در کنار رسیدگی به امورات منزل، به عشق خانواده پا فراتر نهاده و کار مردانه انجام می‌دهند.

مره آرزوئه صواحی خو 

شه وچون بزنم من سر و سو 

اتا لینگ صحرا و اتا لینگ خنه

خستومه اما باز کمبه دو به دو 

ترجمه فارسی

خواب شیرین صبح، برایم دست نیافتی است 

زیرا باید به امورات خانه و بچه‌هایم رسیدگی کنم

نصف وجودم در صحرا و نصف دیگر آن در خانه است 

از بس کار کردم خسته شدم اما باز هم بدو بدو کار می‌کنم

دوستعلی علیخانی / آبان نود و هفت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۴
دوستعلی علیخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">