بنافت

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تلار سربند سوخت

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

روزهای اخیر به چند استان کشورمان مسافرت کردم. از اماکن دیدنی شهر های مختلف دیدن کردم. یکی از نکات قابل توجه مدیریت صحیح این اماکن بود که با جدیت و دقت نظر مردم و مسئولین امر در جهت حفظ و نگهداری آن تلاش و کوشش می کردند. اما متاسفانه این مهم حداقل در دهستان بنافت اتفاق نیفتاد.

 امروز با خبر شدم برای چندمین بار عمارت زیبای تلار سربند در آتش سوخت. این حادثه تلخ موجب ناراحتی مردم دهستان شد. هفته گذشته جهت رفتن به کوه توقف کوتاهی در تلارسربند داشتم که با صحنه های عجیب و غریبی در این مکان روبرو شدم. گروهی داخل عمارت آتش روشن کرده بودند. جلوتر رفتم بعد از احوالپرسی به آنها گفتم حیف نیست اینجا آتش روشن کردید؟ در جواب به من گفتند: دیشب از سرما داشتیم یخ می زدیم مجبور شدیم آتش روشن کنیم!!!

این هم از داشته های ما که به راحتی نیست و نابود می شوند. 

اگر مدیریت این مکان به اهالی روستای سنگده یا یک سرمایه گذار داده می شد به نظر شما این اتفاق می افتاد؟

جهت مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنبد.


 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
دوستعلی علیخانی

تالار سربند

تلارسر بند سوخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">